היתר הדברה מספר: 3091 ו-1490

|

באישור המשרד לאיכות הסביבה ✔️

Bergerz סֵמֶל

דרך נגבה 71

רמת-גן, ישראל

→ נווטו באתר

כך תזהו האם הבית נגוע בטרמיטים

טרמיטים נחשבים לאויבים הגדולים של פריטי הריהוט בבית. הם מאיימים על הריהוט הישן שקיבלנו מסבתא, עלולים להשתלט על המשקופים, הדלתות והחלונות ויכולים להפוך את הגינה שלנו מגינה מעוצבת לגינה עצובה ומוזנחת. כיצד ניתן לזהות שהבית וסביבתו הפכו למושבת טרמיטים מאושרת?

הדברת טרמיטים החל מ-300 ₪

  • ניקוי וחיטוי המקום - כולל אחריות מלאה בסיום העבודה
  • מדביר מוסמך ברישיון המשרד להגנת הסביבה
  • שירות 24 שעות ביממה
  • שירות בפריסה ארצית רחבה

להתייעצות עם מדביר מוסמך, חייגו אלינו:

זיהוי הטרמיטים עצמם

רבים רואים נמלים קטנטנות וחושבים שמדובר בנמלה ואין צורך לקרוא למדביר, אלא רק לרסס או לחכות שהקיץ יעבור. הדמיון בין הטרמיטים לנמלים גורם לנו לטעות לעיתים בזיהוי ולכן כדאי תמיד לבדוק האם אכן מדובר בטרמיטים.

אז איך מבחינים בין טרמיטים לנמלים? הטרמיטים נטולי מפרקים, בניגוד לנמלים שהמחושים שלהן מורכבים ממפרק שמאפשר גמישות. יותר מהכל אפשר לזהות את הבדלי הצבע. הצבע של הטרמיטים הוא חיוור יותר מצבען של הנמלים. הבדל מהותי נוסף הוא בעובדה שהם מחוסרי כנפיים.

האם יש תעלות בוץ בסביבת הבית ובתוכו?

אמצעי זיהוי ברור ונוסף הוא תעלות הבוץ. לטרמיטים קשה להתמודד עם אור השמש ולכן הם מסתתרים בתוך תעלות אדמה. לרוב תראו את התעלות האלו בכניסה לבית, בסביבת הדלת הראשית ולאחר מכן בתוך הבית.

ברגע שאתם מזהים את התעלות האלו חשוב להתקשר למדביר מקצועי ולהזמין הדברת טרמיטים דחופה. תעלות הבוץ הן הסימן המובהק ביותר לכך שהטרמיטים כבר כאן ואין דרך לעצור אותם, למעט הדברה מקצועית.

האם אתם רואים חורים קטנים או פגמים בריהוט ובמוצרי העץ?

זהו הסימן המובהק ביותר לכך שהטרמיטים עברו להתגורר בבית. זה מתחיל בחורים קטנים וממשיך לפגמים גדולים. הטרמיטים חודרים אל תוך העץ ומתחילים לאכול אותו מבפנים. הם יוצרים מצב שבו העץ הופך לחלול מבפנים ובכך מתבטא הנזק הגדול לריהוט.

אם אתם רואים חורים קטנים או מרגישים שהרהיט הופך לרעוע וקל יותר, חייבים להזמין הדברת טרמיטים. עם זאת, בשלב הזה כבר הריהוט הרוס ולכן היה עדיף לזהות את המצב הרבה לפני כן.

לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם, חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם, חייגו אלינו:
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

איך מונעים חדירה של טרמיטים לבית?

הצעד הראשון הוא לשמור על סביבת הבית נקייה. להשליך לפח חפצים מעץ שזרוקים בחצר ולפנות ריהוט ישן. ניקיון החצר יוביל את הטרמיטים לחפש מקום אחר בו הסביבה עמוסה ביותר גירויים. בנוסף, סלילת שביל מסודר תאפשר לכם לעכב את כניסת הטרמיטים לבית, שכן הם יעדיפו אדמה ובוץ על פני ריצוף חלק.

צעד נוסף הוא כמובן לשמור על קשר רציף עם מדביר מנוסה. הדברת טרמיטים היא תהליך מקצועי שרק מדביר מוסמך יכול להתמודד איתו. אם יש לכם חשד שיש טרמיטים בסביבה או אתם רוצים לוודא שהם אינם נמצאים בסביבת הבית, הזמינו מדביר מקצועי שיבחן את הסביבה ויבדוק האם יש צורך בהדברה.

טרמיטים בבית מספקים לנו לא מעט כאב ראש ולכן מומלץ לשמור על עיניים פקוחות ולהיות בקשר עם מדביר מקצועי ואמין, שיכול לספק מענה בכל זמן.

רוצים להעלים את המזיקים? התקשרו עכשיו

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

איזורי השירות שלנו