היתר הדברה מספר: 3091 ו-1490

|

באישור המשרד לאיכות הסביבה ✔️

Bergerz סֵמֶל

דרך נגבה 71

רמת-גן, ישראל

→ נווטו באתר

הדברת עשבים

אינכם מצליחים להיפטר ביעילות מהעשבים השוטים בגינה? מרגישים שהגינה שלכם עברה לג’ונגל פראי? העשבים השוטים בגינה כבר יותר גבוהים ממכם? יש פתרון! כיום, ניתן לפנות למקצוענים ולבצע הדברת עשבים יעילה ומהירה.

הדברת עשבים החל מ-250 ₪

  • ניקוי וחיטוי המקום - כולל אחריות מלאה בסיום העבודה
  • מדביר מוסמך ברישיון המשרד להגנת הסביבה
  • שירות 24 שעות ביממה
  • שירות בפריסה ארצית רחבה

להתייעצות עם מדביר מוסמך, חייגו אלינו:

הדברת עשבים מקצועית

תופעת העשבים השוטים ידועה לכל אחד ואחד מאיתנו העומל רבות על מנת לטפח את גינתו, אך נתקל מדי שנה לאחר עונת הגשמים בכל אותם עשבים המשתלטים במהירות על הגינה כולה וחונקים את הצמחים הרצויים בדרך. העשבים השוטים הללו מונעים מיתר הצמחייה קבלת משאבים חשובים כגון מינרלים ומים ולכן מונעים את צמיחתם. אז נכון, קשה מאוד למנוע את הנביטה של העשבים, אך בהחלט ניתן למנוע את הופעתם על פני השטח ואת גדילתם באמצעות הדברת עשבים. חומרי קטילת העשבים נטמעים בקרקע ומונעים את הופעתם וצמיחתם של העשבים השוטים והמזיקים. על מנת לבצע קטילת עשבים יעילה ובטיחותית, יש להיעזר במומחי הדברה מקצועיים, אשר יבצעו את המלאכה בזהירות רבה וימנעו פגיעה בסביבה ובאדם.

מה זה בעצם הדברה?

הדברה היא שם כולל לשיטות שונות המשמשות את האדם לשם צמצום ומניעת הופעתם של מזיקים שונים. על מנת לבצע את ההדברה באופן בטיחותי ויעיל, יש להיעזר בחברת הדברה מקצועית ובעלת רישיון אשר תבצע את ההדברה על הצד הטוב ביותר, תוך נקיטת משנה זהירות.

הדברה ירוקה

כיום, אין כל צורך לסכן את האדם ואת סביבתו על מנת לבצע הדברה ובהחלט ניתן ואף רצוי להשתמש בחומרים ירוקים אשר אינם גורמים להרעלה ולכן אינם מסוכנים לאדם ולסביבתו. לדוגמא – על מנת לבצע להבריח יונים ומכרסמים ניתן להשתמש בשיטות ירוקות כגון שימוש בגלי קול אשר אינם פוגעים באדם או בחיה, אך גורמים להתרחקותם של כל אותם מזיקים הרגישים לגלי הקול הללו.

ברגר הדברות

חברת ברגר הדברה קיימת כבר למעלה משלושים שנה ופועלת באמצעות היתר עיסוק מטעם המשרד להגנת הסביבה. נשמח לסייע לכם במגוון רחב של בעיות מזיקים כגון: הרחקת נחשים, הדברה והרחקה של מזיקים, הרחקת יונים, הדברת תיקנים, נמלים, פרעושים, קרציות, טרמיטים ועוד. נשמח לעמוד לרשותכם בכל בעיה ולהעניק לכם את השירות המקצועי והאיכותי ביותר.

לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם, חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם, חייגו אלינו:
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לחצו כאן למידע נוסף על הדברת עכברים על ידי מדביר מקצועי.

רוצים להעלים את המזיקים? התקשרו עכשיו

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

איזורי השירות שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

או חייגו אלינו וקבלו הצעת מחיר משתלמת