היתר הדברה מספר: 3091 ו-1490

|

באישור המשרד לאיכות הסביבה ✔️

Bergerz סֵמֶל

דרך נגבה 71

רמת-גן, ישראל

→ נווטו באתר

הדברת מזיקים בתל אביב

ככל שמתקרב הקיץ, מתחילים המזיקים לחלוש על כל פינה טובה. הדברת מזיקים, במובן הרחב של המילה, עשויה להיות הרחקה או הריגה של כל דבר שמזיק, לרבות צמחים ובעלי חיים מסוגים רבים, אך באופן כמעט גורף כשמדברים על הדברת מזיקים מתכוונים ישירות לחרקים מסוגים שונים. ההדברות הנפוצות בישראל הינן של מקקים, נמלים, נחשים ושאר מזיקים. החרקים אוהבים מאוד את הלחות הגבוהה ששוררת בישראל בתקופת הקיץ, במיוחד במישור החוף באזור תל אביב.

הדברת מזיקים בתל אביב החל מ-250 ₪

  • ניקוי וחיטוי המקום - כולל אחריות מלאה בסיום העבודה
  • מדביר מוסמך ברישיון המשרד להגנת הסביבה
  • שירות 24 שעות ביממה
  • שירות בפריסה ארצית רחבה

להתייעצות עם מדביר מוסמך, חייגו אלינו:

הדברת מזיקים תל אביב

מדבירים רבים באזור המרכז שכללו עם השנים את שיטות העבודה שלהם, היעילות בהרחקת המזיקים לצמיתות, וכן גיוונו את מכלול השירותים שהם מעניקים. אחת החברות המעולות הנה ברגר הדברות שנותנת שירות הדברה בתל אביב ומציעה סל שירותים כולל ומקיף לכל בעיה בתחום ההדברה. החברה פועלת כבר שנים רבות בענף, תחת רישיון משרד הבריאות, ומשתמשת בחומרים על בסיס טבעי שרמת הרעל בהם נמוכה ככל האפשר.

לא על התיקנים לבד יחיו המדבירים!

חברת ברגר הדברות מתמחה בכל סוגי ההדברות: זבובים, נמלים, חולדות, צרעות, זוחלים, מכרסמים, תיקנים, טרמיטים, דבורים, עשבים ואפילו לכידת נחשים. גם יונים הן עופות שעשויות להפריע ולהזיק רבות, וברגר הדברה מציעה שירותי הדברה, הרחקה, סילוק או גירוש של יונים. בין אם אתם מחפשים הדברה בבית, בחצר, במשרד או בעסק, אתם זקוקים לשירות האמין והמקצועי של ברגר הדברות.

נשמור על בריאותינו ונדביר את מזיקינו

בהדברה משתמשים בדרך כלל ברעלים מסוגים שונים על מנת לחסל את המזיקים ולהרחיקם מהאזור המודבר. הבעיה היא תופעות הלוואי של הריסוס, כשבראשם הפגיעה באדם או בחיות הבית השונות. עם השנים השתכללו חומרי ושיטות ההדברה, והיום הן יותר ויותר מבוססות על חומרים טבעיים עם רעלנים נמוכים, אך ללא ירידה באפקטיביות ההדברה, הן לטווח הקצר והן לארוך במניעת מזיקים מהגעה למקום.

לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם, חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם, חייגו אלינו:
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

רוצים להעלים את המזיקים? התקשרו עכשיו

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

איזורי השירות שלנו