היתר הדברה מספר: 3091 ו-1490

|

באישור המשרד לאיכות הסביבה ✔️

Bergerz סֵמֶל

דרך נגבה 71

רמת-גן, ישראל

→ נווטו באתר

הדברת חרקים

מי לא מכיר את הסיוט הגדול? אתם מתעוררים בלילה ומרגישים שמשהו זוחל על רגליכם. תחילה אתם מקווים שאתם מדמיינים, אך אחרי כמה שניות הדגדוג נהיה מוחשי ואתם מבינים שאתם לא לבד. חרקים הם בין הסיוטים הגדולים ביותר של המין האנושי, ובמדינה חמה כמו שלנו לא קשה למצוא אותם. החרקים נמצאים בכל מקום, אך בבתים פרטיים עם גישה לגינה הם הופכים למטרד אמיתי. מה לעשות, הטמפרטורה בבית ושיירי המזון הם כל מה שחרקים יכולים לייחל לו, ובזכות העמידות הרבה שהם פיתחו לאורך השנים, לא קל להיפטר מהם.

הדברת חרקים החל מ-250 ₪

  • ניקוי וחיטוי המקום - כולל אחריות מלאה בסיום העבודה
  • מדביר מוסמך ברישיון המשרד להגנת הסביבה
  • שירות 24 שעות ביממה
  • שירות בפריסה ארצית רחבה

להתייעצות עם מדביר מוסמך, חייגו אלינו:

לא רק עניין של טעם

גם אם בורכתם באומץ מיוחד ומראה של חרקים שעירים עם מחושים לא מעורר בכם צמרמורת, בכל זאת שווה לכם לשקול הדברת חרקים. הסיבה לכך שפחד מפני החרקים נטוע בנו בצורה כה חזקה היא המחלות הרבות שעוברות אלינו דרך החרקים. היצורים הקטנים הללו שנדמים רוב הזמן כלא מזיקים יכולים לעשות צרות רבות, והיום ידוע כבר שהם מהווים מקור למחלות שונות. לכן, אם הנכם יודעים שביתכם מהווה מוקד חביב על החרקים השונים בסביבה – חובה לבצע הדברת חרקים ולטהר את השטח.

ברגר הדברות מעניקה לכם שירות מקצועי

הדברה היא לא עניין לילדים או לחובבנים. הדברה לא מקצועית שנעשית בלא פיקוח עשויה לסכן אתכם. אחרי הכל, ההדברה נמשכת מספר שעות בעוד שאתם תמשיכו לגור בביתכם עוד שנים ארוכות. לכן, חשוב לבחור בחברת הדברה אמינה בעלת רישיון שפועלת בהתאם לתקנים מחמירים. ברגר הדברות פועלים כבר למעלה מ – 30 שנה, ויש להם כל הניסיון הדרוש עבור הדברת חרקים, הדברת מכרסמים, הדברת יונים ועוד שלל מזיקים. בעזרת שימוש בחומרים איכותיים ולא רעילים, תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות ושאינכם מסכנים את הבריאות שלכם או של חיות המחמד שברשותכם.

לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם, חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם, חייגו אלינו:
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לחצו כאן למידע נוסף על סילוק יונים ללא פגיעה בהם.

רוצים להעלים את המזיקים? התקשרו עכשיו

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

איזורי השירות שלנו