היתר הדברה מספר: 3091 ו-1490

|

באישור המשרד לאיכות הסביבה ✔️

Bergerz סֵמֶל

דרך נגבה 71

רמת-גן, ישראל

→ נווטו באתר

הדברה בדרום Copy

מה לבדוק כשמזמינים חברת הדברה בדרום

השארתם אוכל על השיש וקמתם בבוקר אל ערימת נמלים גרגרניות? מצאתם ג’וק בכיור? כנראה שאתם צריכים שירותי הדברה בדרום, במרכז או בצפון. אך לפני שאתם משוטטים ברחבי האינטרנט למצוא את המדביר שיציל אתכם מיסוריכם, הנה כמה דברים שיש לבדוק ולקחת בחשבון לגבי חברת הדברה.

הדברה בדרום החל מ-250 ₪

  • ניקוי וחיטוי המקום - כולל אחריות מלאה בסיום העבודה
  • מדביר מוסמך ברישיון המשרד להגנת הסביבה
  • שירות 24 שעות ביממה
  • שירות בפריסה ארצית רחבה

להתייעצות עם מדביר מוסמך, חייגו אלינו:

מה לשאול את חברת ההדברה?

תמיד טוב לפנות למדביר ששמעתם עליו ביקורות טובות מחברים או בני משפחה. לא קשה לדעת אם המדביר לא עשה עבודה טובה ויסודית מספיק; המזיקים פשוט ישובו במהירות או שלא ילכו לעולם! התעניינו לגבי שנות הניסיון של חברת ההדברה. אם היא הצליחה לשרוד שנים רבות כנראה שיש לכך סיבות טובות. לעומת זאת, אם זו חברה צעירה אולי כדאי להמשיך ולבדוק לגבי אחרות. דירשו שהמדביר יגיע בעצמו לביתכם טרם ההדברה על מנת לזהות את המזיק שנתקלתם בו. לעיתים הוא יסתפק בלשאול אתכם מספר שאלות לגבי מראהו החיצוני, אך מומלץ בכל זאת לבקש ממנו שיגיע אליכם ולא יסמוך רק על שיפוטכם הלא מקצועי.

ספקו את כל המידע שאתם יכולים לתת למדביר הנוגע לבני הבית; אם יש למשל תינוק זוחל או בעלי חיים בבית כגון כלבים או חתולים, עליו לדעת זאת על מנת להדריך אתכם כראוי לגבי מה לעשות ולא לעשות לאחר הדברה. לדוגמא, ייתכן ותיתבקשו לשטוף את הרצפה יותר מהר מאשר בבית שאין תינוק או בעלי חיים.

בקשו הוראות מדוייקות מכל חברת הדברה בדרום או בצפון המגיעה אליכם לגבי הכנת הבית עבור יום ההדברה. האם תיאלצו לעזוב את המקום? לכמה שעות? האם גם את בעלי החיים צריך לפנות? לאחר ההדברה, כמה זמן צריך לחכות עד שאפשר לאוורר את הבית? ומה לגבי שטיפת הרצפה?

ברגר הדברות היא חברת הדברה בעלת סניפים בכל רחבי הארץ הפועלת מזה 30 שנה. אנו נדע לטפל בכל מזיק בצורה היעילה ביותר שלא תעמיד אף אחד מבני ביתכם בסיכון! נשמח לייעץ לכם לגבי סוגי ההדברה השונים שיתאימו לסוג המזיק שלכם.

לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם, חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם, חייגו אלינו:
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לחצו כאן למידע נוסף על ריסוס נגד פרעושים בפריסה ארצית.

רוצים להעלים את המזיקים? התקשרו עכשיו

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

איזורי השירות שלנו