היתר הדברה מספר: 3091 ו-1490

|

באישור המשרד לאיכות הסביבה ✔️

Bergerz סֵמֶל

דרך נגבה 71

רמת-גן, ישראל

→ נווטו באתר

הדברה באשדוד

סוגי הדברה באשדוד

העולם הופך ירוק יותר ויותר עם הזמן. היום כולם מודעים לכך שצריך למחזר כי שריפת פלסטיק מזהמת מאוד ומשחררת רעלים לאוויר, שאפשר גם לפעמים לנצל את המים של מכונת הכביסה להשקיית העציצים וגם שיש סוגים חדשים של הדברה באשדוד ושאר הארץ שיכולים להיפטר ממזיקים בלי להזיק להם באופן קטלני. אם אתם חייבים להיפטר ממזיקים בביתכם, כדאי שתכירו טוב את סוגי ההדברה השונים כדי להגדיל את יכולת הבחירה שלכם, לטובתכם ולטובת הסביבה בה אתם חיים.

הדברה באשדוד החל מ-250 ₪

  • ניקוי וחיטוי המקום - כולל אחריות מלאה בסיום העבודה
  • מדביר מוסמך ברישיון המשרד להגנת הסביבה
  • שירות 24 שעות ביממה
  • שירות בפריסה ארצית רחבה

להתייעצות עם מדביר מוסמך, חייגו אלינו:

הדברה כימית

הדברה כימית היא השמדת מזיקים תוך שימוש בחומרים כימיקלים. היא נחשבת לשיטה הקונבנציונאלית והמוכרת ביותר למרות שאט אט מתפתחים לה מתחרים. השימוש ברעלים החזקים הללו קטלני עבור המזיקים השונים – העכברים, היונים, הפרעושים וכדומה ואינו משאיר לחיה כל סיכוי לחיות. זאת בעיקר משום שהחומר הכימי ממוקד לפגיעה במערכת העצבים של המזיק ממנה הוא לא יכול להתאושש. למרות ששיטה זו נחשבת ליעילה, חשוב לציין שהיא לא פוגעת רק בחיה המזיקה אלא גם באיכות הסביבה; באדמה, בצמחים, בחיות ובצורה עקיפה גם באדם. שיחרור כימיקלים לאוויר עלול לגרום לנזקים לאורך טווח שחלק מהם אפילו לא ידועים עדיין לאדם.

הדברה ירוקה באשדוד

האלטרנטיבה השפוייה להדברה כימית. יותר אנשים נהיים מודעים עם הזמן לנזקים העשויים להיגרם כתוצאה משימוש בחומרים כימיים ומתעניינים לגבי פתרונות ירוקים יותר לצורך הדברות מקצועיות נגד מזיקים. המטרה העיקרית של הדברה אורגנית היא להגן על הסביבה ולא לפגוע בה וביצורים החיים בה עד כמה שניתן. את חומרי ההדברה הירוקה מייצרים מאצות, צמחים, שמני צמחים, זרעי עצים, חיידקים וכדומה. השימוש במוצרים המכילים חומרים אלו שומר על הסביבה והאוויר ואינו גורם לנזקים בלתי הפיכים שאפילו ידי אדם לא יוכלו לתקן בשלב מאוחר יותר. בנוסף, גם ההדברה הביולוגית תופסת תאוצה עם הזמן, כשנעזרים ביצורים חיים כמו נחשים לעשות את פעולתם הטבעית ולהוות תחליף לחומרים הכימיים.

מבולבלים? לא בטוחים עם הדברה ירוקה יכולה לפתור לכם את בעיית המזיקים? פנו אל ברגר הדברות ואנו מבטיחים לעשות סדר בבלגן ולספק לכם רק פתרונות יעילים!

לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם, חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם, חייגו אלינו:
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

רוצים להעלים את המזיקים? התקשרו עכשיו

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

איזורי השירות שלנו