היתר הדברה מספר: 3091 ו-1490

|

באישור המשרד לאיכות הסביבה ✔️

Bergerz סֵמֶל

דרך נגבה 71

רמת-גן, ישראל

→ נווטו באתר

מדוע חייבים לעשות ניקיון אחרי הדברה

הדברה מתבצעת בבתים ומשרדים רבים, הסיבות לביצוע הן רבות אך המטרה העיקרית לכך היא טיפול במזיקים, מזבובים עד חולדות, ולפעול להשמדתם באמצעות חומרים כימי ים בדרך כלל. הדברת המזיקים שומרת על בריאות אנשים, ומרחיקה גורמים הפוגעים בבריאות. בארץ ישנם סוגים רבים של מזיקים הן במשרדים והן בבית, מאות ואלפי סוגים של מזיקים, שיש צורך להדביר אותם, במיוחד בגלל מזג האוויר המיוחד בארץ.

לאחר שהמדביר מסיים את עבודתו יש לנקות את הבית או המשרד למה צריך לנקות לאחר הדברה? ומי צריך לבצע זאת?

הדברה לבית החל מ-200 ₪

  • ניקוי וחיטוי המקום - כולל אחריות מלאה בסיום העבודה
  • מדביר מוסמך ברישיון המשרד להגנת הסביבה
  • שירות 24 שעות ביממה
  • שירות בפריסה ארצית רחבה

להתייעצות עם מדביר מוסמך, חייגו אלינו:

למה חשוב לנקות אחרי הדברה

אין זה משנה כשאתם משתדלים לשמור על סדר וניקיון בבית או במשרד, מידי פעם תצרכו לבצע הדברת מזיקים בביתכם. החומרים שהמדביר משתמש לשם השמדת המזיקים מכילים בתוכם רעלים וחומרים כימיים המסוכנים לבני האדם במיוחד לתינוקות וילדים קטנים ולחיות מחמד, הסכנה נובעת מכך שאלו מבלים זמן רב על הרצפה.

אף על פי שהקפדתם לצאת מין הדירה בזמן הריסוס, ואפילו טרחתם למגן ולעטוף את החפצים והרהיטים ואף להוציא את חלקם, אין מנוס מלבצע ניקיון אחרי ההדברה. הדברה במיוחד של תיקנים ויתושים מתבצעת בכל הסדקים והחריצים כך שהחומר נמצא בכל הבית, לכן יש לבצע ניקיון יסודי בין אם יבוצע על ידכם או שתבחרו חברת ניקיון לשם כך.

במידה ואינכם מעוניינים לנקות

הדברה בוצעה בביתכם, אך אתם אינכם רוצים לבצע ניקיון לאחר הדברה או שאתם בוחרים לבצע ניקיון שאינו יסודי יש מספר בעיות שאתם עלולים להיתקל בהן:

  • שילוב חומרים כימיים

המדבירים משתמשים בחומרים כימיים מסכנים על מנת לפעול להשמדת המזיקים. חומרי הניקיון שאתם משתמשים מכילים אף הם חומרים כימיים. שילוב של חומרים אלו עלולים לגרום לתגובה כימית לא רצויה

  • אי ניקיון הרמטי בבית – כאשר אתם מבצעים ניקיון אנכם טורחים לבצע ניקיון יסודי , לנקות את כל חלקי הבית, אתם עלולים לפספס מקומות חשובים בבית ולהשאיר בהם חומרי הדברה מסוכנים אשר עלולים לפגוע בילדים וחיות מחמד.

ניקיון השטח לאחר הדברה

אמנם ניקוי השטח לאחר הדברה הינו חשוב וחובת המציאות, אך למרות זאת יש להקפיד לא לשטוף ולנקות את הבית עד 48 שעות מסיום ההדברה . זמן זה מאפשר לחומרים הכימיים לפעול  ביתר יעלות על המזיקים ולפעול להשמדתם. כל שטיפה במועד מוקדם עלולה לפגע ביעילות ההדברה אם בכל זאת בעל הבית או המשרד חפץ ליצור תחושת ניקיון הוא יכול להעביר מטלית ניקוי באזור הפנלים פעולה זו אינה פוגעת ביעילות ההדברה.

חשיבות הניקיון עולה יותר כאשר העובדה שהחומרים הכימיים נוטים להיתפס ברצפה יש לבצע ניקיון מקצועי ויסודי לשם כך. החומרים הטובים ביותר למצב זה הוא השימוש בחומרי פוליש המנקים באופן עמוק ויסודי

לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם, חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם, חייגו אלינו:
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

רוצים להעלים את המזיקים? התקשרו עכשיו

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

איזורי השירות שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

או חייגו אלינו וקבלו הצעת מחיר משתלמת