היתר הדברה מספר: 3091 ו-1490

|

באישור המשרד לאיכות הסביבה ✔️

Bergerz סֵמֶל

דרך נגבה 71

רמת-גן, ישראל

→ נווטו באתר

הדברה בנס ציונה

גרים בנס ציונה וסובלים מבעיית מזיקים? אתם לא לבד, תושבים רבים בנס ציונה ובסביבה סובלים מפשיטות של מזיקים על ביתם, במיוחד בעונת הקיץ החמה. מה עושים ואיך נלחמים בתופעה? למי כדאי לפנות? תשובות לשאלות אלה ועוד במאמר שלפניכם.

חרקים גדולים או קטנים, מכרסמים לא רצויים, זוחלים מסוכנים או דבורים רעשניות, איש מאיתנו לא רוצה לחיות בקרבת היצורים הללו. מה אפשר לעשות כשהם בכל זאת מוצאים את דרכם לתוך ביתנו הפרטי? הפתרון הפשוט ביותר לטיפול במזיקים בבית היא באמצעות הדברה מקצועית של הבית ושל החצר אם יש כזו. הדברה בנס ציונה שנעשית נכונה תוך כדי טיפול יסודי בבעיה, יכולה לשמור על בית נקי לאורך זמן. באמצעות חזרה על הדברה נס ציונה אחת לתקופה (בהתאם להמלצת המדביר), החיים בבית יהיו שקטים ונטולי מזיקים.

הדברה בנס ציונה החל מ-250 ₪

  • ניקוי וחיטוי המקום - כולל אחריות מלאה בסיום העבודה
  • מדביר מוסמך ברישיון המשרד להגנת הסביבה
  • שירות 24 שעות ביממה
  • שירות בפריסה ארצית רחבה

להתייעצות עם מדביר מוסמך, חייגו אלינו:

מתי לקרוא למדביר?

במקרים הבאים רצוי מאוד לקרוא למדביר מקצועי שיבצע הדברה נס ציונה או שלפחות יבדוק לעומק את סביבת הבית:

1. במקלחת, במטבח, בחצר או אפילו בחדר שינה, אם מצאתם חרק, מכרסם או זוחל שלא הזמנתם הביתה, תהיו בטוחים שיש עוד. על מנת להרחיק אחת ולתמיד את המזיקים מהבית, הזמינו במהירות מדביר שירסס, ילכוד או ירחיק את היצור שטורד את מנוחתכם.

2. מעולם לא ראיתם אותו, אבל נדמה לכם שאתם יכולים לשמוע אותו? כשיש לנו אורחים קטנים בבית, גם אם איננו יכולים לראותם, יש בכל זאת כמה רמזים שמעידים על קיומם. אוכל שנעלם, סימני לעיסה קטנטנים על חוטי החשמל ורעשים בלתי מוסברים ברחבי הבית. אם התופעה מוכרת לכם, כדאי לקרוא למדביר, להתייעץ ובמקרה הצורך לבצע הדברה בס ציונה.

3. מחליפים דירה, בית או משרד? כשנכנסים למקום חדש, גם אם במבט ראשון הוא נקי, חשוב מאוד לבצע הדברת עסק, דירה או גינה. ריסוס בטרם הכניסה לבית יקל עליכם בהמשך וימנע את הצורך למצוא מקום ללון בו למשך כמה ימים.

ברגר הדברות

חברת ברגר היא חברת הדברות בפריסה ארצית שפועלת ומסייעת ללקוחותיה לשים סוף לבעיית המזיקים. צרו איתנו קשר עוד היום במספר – 1700-505-400.

לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם, חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם, חייגו אלינו:
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לחצו כאן למידע נוסף על ריסוס לבית על ידי מדביר מקצועי.

רוצים להעלים את המזיקים? התקשרו עכשיו

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

איזורי השירות שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

או חייגו אלינו וקבלו הצעת מחיר משתלמת