היתר הדברה מספר: 3091 ו-1490

|

באישור המשרד לאיכות הסביבה ✔️

Bergerz סֵמֶל

דרך נגבה 71

רמת-גן, ישראל

→ נווטו באתר

הדברה בבאר שבע

המזיקים השונים טורדים את מנוחתכם? מחפשים שירותי הדברה בבאר שבע ובסביבה? חברת ברגר הדברות מעניקה לכם שירותי הדברה והרחקה של מזיקים בפריסה ארצית כבר למעלה משלושים שנה!

הדברה בבאר שבע החל מ-250 ₪

  • ניקוי וחיטוי המקום - כולל אחריות מלאה בסיום העבודה
  • מדביר מוסמך ברישיון המשרד להגנת הסביבה
  • שירות 24 שעות ביממה
  • שירות בפריסה ארצית רחבה

להתייעצות עם מדביר מוסמך, חייגו אלינו:

כיצד לבחור חברת הדברה בבאר שבע

על מנת לבצע בחירה אחראית ושקולה, יש לעקוב אחר ההוראות הבאות בכל הנוגע לבחירת חברת הדברה, יש לוודא כי מדובר בחברת הדברה בבאר שבע בעלת מוניטין, ניסיון וותק רב.
להלן כמה הצעות :

רישיון עיסוק חוקי – יש לוודא שחברת ההדברה פועלת באמצעות רישיון עיסוק חוקי מטעם המשרד לאיכות הסביבה. יש לוודא כי חברת ההדברה עושה שימוש אך ורק בחומרים מאושרים לשימוש מטעם המשרד לאיכות הסביבה. על מנת לוודא כי אכן מדובר בחומרים מאושרים, ניתן לגלוש אל אתר המשרד לאיכות הסביבה.

ידע מקצועי – יש לוודא כי חברת ההדברה הינה חברה בעלת ניסיון וידע מקצועי בכל הנוגע לאופני הטיפול בבעיית המזיקים הספציפית ממנה אתם סובלים. גלשו לאתר החברה וראו האם היא מעניקה ידע רלבנטי אודות המזיקים מהם אתם סובלים.

מוניטין – יש לוודא כי מדובר בחברת הדברה מקצועית ובעלת מוניטין חיובי בשוק ההדברות. על מנת לוודא כי מדובר בחברת הדברה בעלת מוניטין חיובי, יש לערוך חיפוש אינטרנטי מקיף ולתור אחר המלצות וחוות דעת של לקוחות עבר.

אחריות – יש לדרוש מחברת ההדברה תעודת אחריות אודות פעולת ההדברה אותה היא ביצעה בעבורכם.

שיטות הדברה מתקדמות ובטיחותיות

כיום, אין עוד צורך לסכן את בריאותכם, בריאות חיות המחמד שלכם ואת בריאות סביבתכם באמצעות השימוש בחומרים כימיים ורעלים שונים במהלך פעולת ההדברה. הודות להתקדמות המדע והטכנולוגיה, בהחלט ניתן לבצע פעולת הרחקת או הדברת מזיקים תוך נקיטת משנה זהירות וצמצום משמעותי של תופעות לוואי ושל סכנות בלתי רצויות.

שיטות ההדברה הירוקה, אשר עושות שימוש בחומרים טבעיים ללא ריח, מספקות פתרונות הדברה בטיחותיים, איכותיים ויעילים, מבלי לפגוע בכם, בחיות המחמד שלכם ובסביבתכם. בנוסף, שיטות ההרחקה האלקטרונית מספקות פתרון יעיל מבלי לגרום לפגיעה בסביבה או בכם, באמצעות השימוש בגלי קול אלקטרוניים הגורמים למזיקים השונים להתרחק מקרבת בייתכם ולחפש לעצמם אזור מחייה חדש.

לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם, חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם, חייגו אלינו:
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

רוצים להעלים את המזיקים? התקשרו עכשיו

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

איזורי השירות שלנו